Morrowind PBF

Gra pbf na podstawie gry TES III: Morrowind


#1 2011-03-10 12:17:13

Animak

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-10
Posty: 8
Punktów :   

Spis umiejętności

To dzięki rozwojowi umiejętności wasz bohater będzie się rozwijał, można mieć maksymalnie 5 umiejętności (nie da się ich oduczyć więc uważajcie), a każda z nich ma 5 poziomów zaawansowania (w dodatkowych poziomów może nie być wcale bądź może być ich mniejsza liczba).
Umiejętności są zaznaczane kolorami wedle podanego wzoru:
czerwony - siła
zielony - przebiegłość
niebieski - intelekt
pomarańczowy - dodatkowe(dzięki którym można wykonywać dodatkowe prace)

Walka wręcz - skuteczniejsza walka na pięści.
Walka bronią jednoręczną - skuteczniejsza walka bronią danego typu.
Walka bronią dwuręczną - skuteczniejsza walka bronią danego typu.
Ciężka zbroja - skuteczniejsze wykorzystywanie ciężkich zbroi.
Parowanie - skuteczniejsze wykorzystywanie tarcz.
Płatnerstwo - możliwość naprawy jak i wykuwania sprzętu.
Walka bez zbroi - umiejętność ta zwana jest inaczej kamienną skórą, polega na tak potężnym zahartowaniu skóry, iż zachowuje się ona podobnie do lekkich pancerzy z tą różnicą, że nic nie waży.
Broń obuchowa - skuteczniejsza walka bronią danego typu.
Topór - skuteczniejsza walka bronią danego typu.
Średnia zbroja - skuteczniejsze wykorzystywanie zbrój średnich.
Włócznia - skuteczniejsza walka bronią danego typu.

Otwieranie zamków - umiejętne posługiwanie się wytrychami.
Skradanie się - umiejętność bezgłośnego chodu.
Walka dwoma ostrzami - umiejętność wykorzystywania dwóch ostrzy.
Łucznictwo - skuteczniejsza walka bronią danego typu.
Iluzja - umiejętność oszukania zmysłów przeciwnika.
Retoryka - umiejętność przekonywania do siebie napotkanych NPC.
Handel - umiejętność targowania się z napotkanymi NPC.
Atletyka - znacznie poprawia kondycję postaci.
Lekka zbroja - skuteczniejsze wykorzystywanie lekkich zbroi.
Akrobatyka - umiejętność podskoczenia w pewne miejsca.

Zniszczenie - umiejętność wykorzystywania wszystkich czterech żywiołów do siania zniszczenia.
Przemiana - umiejętność zmiany w przedmiot, stworzenie czy też roślinę.
Przyzywanie - umiejętność przyzywania magicznych pancerzy, broni oraz stworów.
Przywrócenie - umiejętność leczenia zarówno ran jak i chorób.
Alchemia - umiejętność tworzenia mikstur wspomagających bądź też trucizn.
Mistycyzm - umiejętność przenoszenia za pomocą woli przedmiotów jak i samego siebie. Umożliwia także złapanie dusz poległych przeciwników.
Zaklinanie - umiejętność stworzenia zaklętych przedmiotów.

Prowadzenie łazika - umożliwia prowadzenie tego olbrzymiego owada.
Poławianie pereł - umożliwia poławianie pereł (podział na 3 poziomy zaawansowania [1 - wyławianie pereł ze skazą, 2 - wyławianie pereł, 3 - wyławianie czarnych pereł].
Górnictwo - umożliwia wcielenie się w górnika ( podział na poziomów 5 zaawansowania w zależności od których będziesz mógł graczu wykopywać dane minerały [1 - srebro, 2 - złoto, 3 - surowe szkło, 4 - ebon, 5 - kamienie szlachetne])
Gra na instrumencie - można nauczyć się grać na bębnach, kościach oraz lutni. Umiejętność ta wspomaga retorykę i może być jej zamiennikiem nie zapychającym tabeli umiejętności.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polishundergroundcod.pun.pl www.starycn.pun.pl www.gig1.pun.pl www.fflf2klan.pun.pl www.pokefun.pun.pl